2010 m. rugpjūčio 1 d., sekmadienis

Piece of my SuperBoringLife

        Hey guys! Is anksto atsiprasau uz:
  •  Lietuvisku raidziu nebuvima - tecio kompiuterio kalte.
  •  Iterpiamus angliskus zodzius - kazkoks kvailas iprotis (?)
  •  Rastas klaidas - vis delto vasara
  •   Ziovuli skaitant - my bad..

      So. Norejau pasidalinti dalykais, kurie praskaidrina mano SuperNuoboduGyvenima. Let's do this.
  1. MUZIKA. Rr, kai po ilgo laiko pasiklausau mylimu dainininku balsu, jie man kaip ledai karsta vasaros diena. Atgaiva ausims, isn't it? Tikriausiai nemazai zmoniu mano, kad mano musikos skonis yra.. tiksliau pasakius, jo nera. BET mano mylima muzika dziugina mane kiekvienam mano zingsny. Klausau jos kaip imanoma dazniau ir klausydama soku, dainuoju ir atsipalaiduoju. Klausausi visko, nuo popso iki sokiu muzikos, bet dievinu  rock, pop rock, punk, indie ir etc. Ir VISAIS imanomais organais nekenciu metalo (ar tai vis dar muzika?), klasikos (yra keli geri kuriniai, bet manau, kad muzika turi verst sokt, o ne miegot) ir labai banalaus popso (kai visokios blondines dainuoja tik tam, kad isreklamuotu balso tvarkymo programas). Vieninteliai, kurie privercia mane drebet, yra Fall Out Boy. Dievinau, dievinu ir dievinsiu, jie tobuliausia grupe man. <33
  2. PAULE. Tai pagerintas mano klonas, naujesne mano versija, like vika.3 XD Just kidding, maziausiai is 10 zmoniu girdejau, kad mes vienodos. Yeah, buna situaciju, kad elgiames vienodai, bet pople, tai neimanoma. Kam neaisku - Paule yra bff, b, f ir panasiai:D Ji mano sese all the ways.
  3. DAIKTAI. Tiksliau, drabuziai. Vertinu ir tikrasias vertybes (aukletojos nuopelnas), bet gavus kelis drabuzelius likusia dienos dali mano veida iskreipia plati sypsenele (kurios geriau niekam nematyt). Ir siaip, mano kambarys daznai buna uzverstas ivairiais nereikalingais, bet mielais ir man brangiais daikciukais, kuriuos kartas nuo karto mama megsta pranaikint and I hate it.
  4. KNYGOS. Ach, kaip gera vakare atsivert koki nors literaturos perliuka. Anksciau garbinau visu numyletaji Saulelydi, bet kai visi pradejo apie ji kalbet, man jis kazkaip nublanko. Nors vis dar laukiu naujausio filmo ir Uztemimas paliko dideli ispudis, bet man knygos visada geresnes, nei filmai. Siuo metu labiausiai megstu turbut ''Keliautojo Laiku Zmona''. Ta knyga parasyta tookiu geru stilium, lyg kazkas sedetu salia ir man viska pasakotu. Tikrai gera knyga, nors vietom ir nesupratau, bet tikrai rekomenduoju. Dar labai geros buvo Anne Cassidy knygos "Ieskant Dzei Dzei" (ja skaitant krete siurpas, ji tookia gera,jei megstat knygas, paskaitykit butinai), "Dingusi Dzude" (taip pat labai patiko) ir "Melyni laiskai" (irgi super). Pamilau ta autre vien del siu knygu. Aisku, esu skaicius ir daugiau, daug daugiau, bet sitos isimntiniausios.
  5. TINKLINIS. Geriausias zaidimas, koki man imanoma zaist XD Jis toks..tobulas, nemoku papasakot. Zaisdama ji niekada nepavargstu, kaip tik atsipalaiduoju ir mano smegenys neisnesa, kaip galima jo nemegt. Noreciau daugiau sportuot, bet neturiu tiek valios prisiverst :/
  6. FOTOGRAFIJA. Nesu tobula fotografe ir neturiu tobulo fotoaparato, bet kai paciumpu tecio Nikon'a ir iseinu ir parka, grizus susilaukiu pagyrimu ir tai vercia mane fotografuot daugiau, dazniau ir noret profesionalaus fotoaparato - visos viltys i SuperSweetSixteen.
 
Siam kartui pakaks. Visi sitie dalykai mano dienas daro pakenciamas, kai uz lango lietus, kai draugai kaimuose, arba kai mano nuotaika mane zudo. Kai sie dalykai nepadeda, stengiuosi sau susigalvot kokios veiklos, kaip piesimas, zurnalu karpymas, sienu klijavimas, maisto darymas (pavojinga), filmu ziurejimas, drabuziu matavimasis ir maivymasis pries veidrodi arba tiesiog tinginiavimas minkstoj lovoj.


1 komentaras:

  1. perskaiciau visus irasus. you rock! daugumoje vietu nusisypsojau ar net nusijuokiau. tu is ties esi panasi i mane. uzsikreciau noru rasyti taip pat. einu ir atsiversiu savo apleistaji blog'a. :>>
    p.s.cia tokia Laura is fb, kur snd komentavau apie pussesere Milena. :DD

    AtsakytiPanaikinti