2010 m. rugpjūčio 15 d., sekmadienis

How Funny Is Polly

         Hah, šiandien Paulė atidavė iiiilgai rašytą laišką. Štai viena iš mėgstamiausių ištraukų laiške:


Pakalbėkim apie TAVO būsimus vaikus. Turiu tau porą pasiūlymų dėl vardų, kad paskui su J  nenusigraužtumėt nagų.
a) Bonifacijus ir Teofredė. Bonifacijus toks elegantiškas, santūrus ir romantiškas vardas! Bet kuris vaikas juo didžiuotųsi. Dėl Teofredės net nesu tikra, ar toks vardas išvis egzistuoja, bet tai ne problema - jūs galėsit ją šaukt Teo arba Frede, koks platus pasirinkimas!
b) Gibraltaras ir Brangyla. Pamiršk. Net ir aš neduočiau šitų vardų.
c) Pranas ir Žibutė. Lietuviška, paprasta, meilu. Tavo stilius (šitoj vietoj prasidėjo mano klyksmas XDD)
d) Ainaras ir Milena/Vilena. Rinkis Mileną, jei nori, kad tavo dukra būtų maža blondinė ir turėtų draugę R su išsipūtusia grifka, rinkis Vileną, jei nori ją šaukt Vilenėle ir turėt žentą D.
Bet nesvarbu, kokį vardą pasirinktum, AŠ ir tik AŠ būsiu krikštamotė! Jokios G, jokios I. Aš. O podį sugalvok pati. Tik maldauju, ne D. Su juo viskas baigta.


Cha, tooobulas laiškas, kad ir kaip nenorėjai man jo duot, AČIŪ! Reikės maniškį kažkur giliai suieškot, nors dėl jo man trigubai gėda. :$

2 komentarai: