2010 m. rugsėjo 2 d., ketvirtadienis

Attention, guys!

                Kadangi aš patinku tik žiauriai netinkamiem bx, padarykime sąrašiuką, kokie bx man NEpatinka.

  • Plikšiai. C'mon, bx, jūs nesat kažokios sfinksų katės. Jeigu  nuplikai savaime, tu man kiek per senas. Jei dar turi kažkiek plaukų ant ant galvos ir nesugalvoji, ką su jais daryt, dievinu garbanotus plaukus. Natūraliai garbanotus.
  • Forsiukai. Mano galva - forsai tie, kurie NIEKADA nesiskiria su adido ir kitų fainų firmų derinukais. Jei vilkėsi juo tik retkarčiai, tikriausiai labai nepyksiu. Gi suprantu, kad patogu ir bla bla, bet man labiau patiktų, kad treningiukus vilkėtus dažniau namie, nei viešumoj
  •   SuperIštvirkę. Jei į mane žiūri, tikėdamasis tik vieno, dažniausiai aktualiausio vyrams dalyko, ne ten pataikei. Aplink pilna tkių, kokių tu ieškai, taigi nepatingėk, ir susirask sau tinkamą
  • Nešiojantys keistoko stiliaus batus.. Dažniausiai kai nuo veido mano žvilgnis krypsta į batus, tenka nusivilt. Neprašau Laboutino šedevro, juk mes gyvenam Lietuvoj. Bet jei esi converse arba skate shoes fanas, paskambink man
  •  ..džinsus.. Ei, hipių laikai baigės! Nepatariu tau dėtis tų baisiai plačių džinsų, nebent nori patikt mano močiutei. Nors ne, ir jai nepatiktum
  •  ..ir visus kitus drabužius. Jei nori geriau mane suprast apie ką aš ir pasisemt idėjų, apsilankyk www.lookbook.nu  arba Vilniuj, ir suprasi, apie ką aš. Neprašau vaikytis madų, tiesiog tada tu man daug labiau patiksi, jei nesužavės tavo charakteris
  • Nusišnekantys. Nenoriu profesoriaus, bet būtų tikrai smagu, jei kalbėtume ne tik apie futbolą arba BMV, o ir truputį įvairesnėm temom.
                      OMG, atrodo, kad baisiai daug prašau. Bet nesu išranki ir neieškau tobulybės. Aš išvis nieko neieškau. Rašydama visą laiką galvojau, apie vieną person ir nors jis atitinka visus reikalavimus, po truputį slopinu viltį vėl gerai sutart:DD ok, nukrypau. So, smagu pasvajot, bet jei surasit man kažką panašaus į  šitų blogybių nedarantį vyrą, būkit geri, praneškit c:




3 komentarai: